Reklamace a výměna

Reklamace

Potřebujete zboží reklamovat? Je to jednoduché, vyžádejte si štítek reklamačního asistenta na emailové adrese info@menplace.cz

Přiložte ještě kopii daňového dokladu (faktury) a zboží. 

Zásilku odešlete doporučeně poštou na adresu: 

 

Nebankovni-Registr.cz, s.r.o.

P.O. Box 50, Praha 7, 171 00

 

Reklamované zboží nám pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale standardně řešíme do 7 dní.

Stáhněte si REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ


 


 

Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit a my vám vrátíme peníze. Lhůtu pro vrácení zboží jsme prodloužili na 30 dní. Máte tak dostatek času si oblečení a doplňky vyzkoušet a nákup promyslet.

Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Zašlete jej v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce, vyplněným formulářem a s kopií dokladu o koupi zboží v našem obchodě. Zásilku odešlete do 30ti dnů od převzetí zboží. Dopravu si zákazník hradí sám. Vaše peníze očekávejte nejpozději do 5ti pracovních dní od obdržení a kontrole vráceného zboží.

Balík pošlete doporučeně poštou na adresu:

 

Nebankovni-Registr.cz, s.r.o.

P.O. Box 50, Praha 7, 171 00

 

Stáhněte si REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ pro vrácení objednávky.
Zásilky neposílejte na dobírku!